Alcatraz - Reisverslag uit Wood Island, Verenigde Staten van Toine-Ingrid-Claire - WaarBenJij.nu Alcatraz - Reisverslag uit Wood Island, Verenigde Staten van Toine-Ingrid-Claire - WaarBenJij.nu

Alcatraz

26 Mei 2017 | Verenigde Staten, Wood Island

Vanochtend vroeg op, na een eerste nacht barslecht slapen in de camper.
Om 7.20 hadden we de ferry van Lakspur naar San Francisco. Om 09.00 uur moesten we aanwezig bij de ferry naar Alcatraz. Indrukwekkende trip. Daarna gegeten bij hardrock café San Francisco. Het is hier veel burgers met spek, kaas en friet. Alles dubbelop. Zelfs een cola is mega.
Op pier 39 naar de zeeleeuwen geweest.
Daarna nog een ritje met de cable cars. Superstijl omhoog en omlaag!!
Na nog even geshopt te hebben weer met de ferry terug naar de camping.
Vanavond lekker slapen en morgen weer een reis naar het zuiden. Alvast een begin op weg naar Los Angeles.

• 27 Mei 2017 - 08:30

Patricia:

Eerste unieke ervaring al,in de pocket!! Lijkt me echt heel indrukwekkend! Op naar de volgend